نوشته شده توسط : aram

. خوب بخوابید

خوشبختی شامل خواب کافی است. فقط همین، دیگر هیچ. - رابرت ای. هاینلین

با رعایت یک موضوع، اگر می خواهید بهترین عملکرد خود را داشته باشید، هم از نظر ذهنی و هم از نظر جسمی، پس داشتن یک خواب خوب در شب حیاتی است.

خوب خوابیدن می تواند سیستم ایمنی، تمرکز و حافظه و همچنین به طور کلی سلامت شما را بهبود بخشد. همچنین می تواند استرس را کاهش دهد و سلامت روانی کلی شما را افزایش دهد.

هنجار پذیرفته شده این است که اکثر مردم بین هفت تا نه ساعت خواب در روز نیاز دارند. این را می‌توان به هر شکلی که برای شما مناسب باشد طولانی کرد و همچنان با اولین نکته من در مورد چگونگی ایجاد زندگی مشترک مطابقت دارد.راه های آسان برای سالم ماندن بدن

من را به عنوان مثال در نظر بگیرید. در بیشتر اوقات سال دوست دارم ساعت 6 صبح بیدار شوم، بنابراین برای اطمینان از خواب کافی، ساعت 11 شب به رختخواب می روم. این به من یک هفت ساعت خوب می دهد و میزان خوابی است که برای من و سبک زندگی من مناسب است.سالم ماندن و تناسب اندام در سال 2022
به هر دلیلی، هفت ساعت خوابیدن به من احساس سبکی و سرحالی می‌دهد، اما اگر از هر طرف، به شش یا هشت ساعت منحرف شوم، متوجه تفاوت می‌شوم. تا زمانی که یک قهوه ننوشم احساس بی حالی و بی حالی می کنم.

 

 

 

 

درست مانند انتخاب زمان برای تنظیم زنگ ساعت، تصمیم گیری در مورد مدت زمان خواب نیز انتخابی است که باید بر اساس شرایط شخصی انجام دهید.

چقدر در روز فعال هستید؟ شما چند سال دارید؟ چی میخوری؟ مهمتر از همه، چه احساسی درست است؟ بدن شما به شما خواهد گفت که چه زمانی به آن نقطه شیرین خواب برخورد کرده اید.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aram

1. آنها یاد گرفتند که به توصیه های نادرست والدین، از جمله توصیه های خود، که از کناری فریاد می زدند، چشم پوشی کنند. پایین انداختن سر و انجام کاری که برای آن آماده کرده اید، بدون حواس پرتی از جانب کسانی که کمتر از آنچه فکر می کنند می دانند، یک درس مادام العمر است.سبک زندگی سالم

2. من هرگز نمی توانستم حدس بزنم که چگونه آنها عاشق رفاقت تیم هایشان خواهند شد. ورزش در هر سطحی برای آنها دوستانی از هر پیشینه و ملیتی با دیدگاه ها و تجربیات زندگی گسترده به ارمغان آورد. در سال های راهنمایی و دبیرستان، تیم ها از گروه ها و دسته های دوستان فراتر رفتند و با برخی از چالش های اجتماعی آن سال ها مقابله کردند. آنها آموختند که زمینه های مشترک و منافع مشترک، نیروی قدرتمندتر از تفاوت های سطحی است.

3. آنها اکنون درک می کنند که زمان صرف شده در هر تجربه مشترک شدید با دیگران باعث ایجاد خاطرات شفاف و گرامی می شود که برای همیشه حفظ می شوند.

4. آنها دریافتند که بردن مطمئناً سرگرم کننده تر از باخت است، اما هیچ تأثیری بر میزان لذت یا آموختن آنها از ورزش، تیم یا مربی خاص ندارد.

5. آنها یاد گرفتند که بسیاری از افراد می توانند قوانین و تکنیک های یک بازی را آموزش دهند، اما مربیان واقعاً فوق العاده از اخلاق ورزشی الگو می گیرند، حس واقعی تیم را ایجاد می کنند، یا عشق به ورزشی را منتقل می کنند که مسری می شود.شیوه انتخاب پزشک

6. آنها یاد گرفتند که شکست فقط یک ایستگاه راه است و هر روز یا هر بازی فقط همین است. و اینکه ورزش، مانند خوب شدن در هر کاری، مربوط به روزها و هفته‌ها و سپس سال‌های متمادی است که ابتدا پیشرفت کرده و سپس پسرفت کرده و سپس با تلاش، دوباره به جلو حرکت می‌کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aram

9 نکته برای تناسب اندام و سلامتی :

1. از کفش مناسب استفاده کنید

مطمئن شوید که کفش شما برای تمرین شما مناسب است. همه چیز از درد مچ پا، زانو و لگن می تواند تشدید شود یا حتی به دلیل کفش نامناسب ایجاد شود.فتوشاپ به صورت انلاین

2. از چربی نترسید

چربی سالم، یعنی. MUFA ها یا اسیدهای چرب تک غیراشباع می توانند شما را سیر نگه دارند و به کاهش وزن کمک کنند. آجیل، دانه ها، روغن زیتون، زیتون، آووکادو و شکلات تلخ همگی برش را تشکیل می دهند.

3. آموزش مداری را انتخاب کنید

تمرینات به سبک دایره ای چندین تمرین مختلف را ترکیب می کنند و متابولیسم شما را شارژ می کنند و در عین حال به کاهش وزن کمک می کنند.

4. سبزی بیشتر بخورید

کلم پیچ، اسفناج، کلم بروکلی، چغندر سوئیسی، یا سبزی کولارد. سبزی ها سرشار از فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی هستند که از شما در برابر بیماری ها محافظت می کنند.

5. هرگز پشت میز خود غذا نخورید

وسوسه شده اید که تا ناهار نزدیک کامپیوتر خود بمانید؟ این کار را نکنید، وعده غذایی شما کمتر سیرکننده خواهد بود و به احتمال زیاد به زودی بیشتر میل خواهید کرد.

6. گرم کردن را فراموش نکنید

بدون گرم کردن مناسب برای بدن، احتمالاً درد مفاصل و/یا عضلانی را تشدید کرده و در طول تمرین آسیب می بینید.افزایش کیفیت عکس در فتوشاپ

7. تا می توانید در خانه آشپزی کنید

شما بهتر می توانید تمام مواد تشکیل دهنده را کنترل کنید و از کالری اضافی دوری کنید. این دستور العمل های آسان و سالم را برای الهام گرفتن مرور کنید.

8. پنج وعده خود را دریافت کنید

سعی کنید روزانه پنج وعده میوه و سبزیجات بخورید.

9. ثابت قدم باشید

از ثبات برای ترکیب نتایج خود استفاده کنید. مهم این نیست که هر چند وقت یکبار چه کاری انجام می دهید، مهم این است که هر روز چه می کنید. بعلاوه، حرکت مداوم بدن احساس خوبی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aram

توانایی خود را برای انجام فعالیت های روزانه و جلوگیری از سقوط بهبود بخشید

فعالیت‌های روزمره شامل بالا رفتن از پله‌ها، خرید مواد غذایی یا بازی با نوه‌هایتان است. ناتوانی در انجام فعالیت های روزمره محدودیت عملکردی نامیده می شود. افراد میانسال یا مسن‌تر که از نظر جسمی فعال هستند، نسبت به افراد غیرفعال، خطر کمتری برای محدودیت‌های عملکردی دارند.نکات و ترفندهای گوشی های هوشمند

برای افراد مسن، انجام انواع فعالیت های بدنی عملکرد فیزیکی را بهبود می بخشد و خطر افتادن یا آسیب ناشی از زمین خوردن را کاهش می دهد. فعالیت های بدنی مانند ایروبیک، تقویت عضلات و تمرینات تعادلی را شامل شود. فعالیت بدنی چند جزئی را می توان در خانه یا در یک محیط اجتماعی به عنوان بخشی از یک برنامه ساختاریافته انجام داد.

شکستگی لگن یک بیماری جدی است که می تواند در اثر زمین خوردن ایجاد شود. شکستن لگن اثرات منفی تغییر دهنده زندگی دارد، به خصوص اگر شما یک فرد مسن هستید. خطر شکستگی لگن در افراد فعال بدنی کمتر از افراد غیر فعال است.

شانس خود را برای زندگی طولانی تر افزایش دهید

تخمین زده می شود که اگر بزرگسالان آمریکایی 40 ساله و بالاتر فعالیت بدنی متوسط ​​تا شدید خود را به مقدار کمی افزایش دهند، می توان از 110000 مرگ در سال پیشگیری کرد. حتی 10 دقیقه بیشتر در روز تفاوت ایجاد می کند.سایت های رایگان ویرایش عکس

برداشتن گام های بیشتر در روز همچنین به کاهش خطر مرگ زودرس به هر دلیلی کمک می کند. برای بزرگسالان کمتر از 60 سال، خطر مرگ زودرس در حدود 8000 تا 10000 قدم در روز کاهش می یابد. برای بزرگسالان 60 سال و بالاتر، خطر مرگ زودرس در حدود 6000 تا 8000 قدم در روز کاهش می یابد.

 


:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مهر 1401 | نظرات ()