نوشته شده توسط : aram

. خوب بخوابید

خوشبختی شامل خواب کافی است. فقط همین، دیگر هیچ. - رابرت ای. هاینلین

با رعایت یک موضوع، اگر می خواهید بهترین عملکرد خود را داشته باشید، هم از نظر ذهنی و هم از نظر جسمی، پس داشتن یک خواب خوب در شب حیاتی است.

خوب خوابیدن می تواند سیستم ایمنی، تمرکز و حافظه و همچنین به طور کلی سلامت شما را بهبود بخشد. همچنین می تواند استرس را کاهش دهد و سلامت روانی کلی شما را افزایش دهد.

هنجار پذیرفته شده این است که اکثر مردم بین هفت تا نه ساعت خواب در روز نیاز دارند. این را می‌توان به هر شکلی که برای شما مناسب باشد طولانی کرد و همچنان با اولین نکته من در مورد چگونگی ایجاد زندگی مشترک مطابقت دارد.راه های آسان برای سالم ماندن بدن

من را به عنوان مثال در نظر بگیرید. در بیشتر اوقات سال دوست دارم ساعت 6 صبح بیدار شوم، بنابراین برای اطمینان از خواب کافی، ساعت 11 شب به رختخواب می روم. این به من یک هفت ساعت خوب می دهد و میزان خوابی است که برای من و سبک زندگی من مناسب است.سالم ماندن و تناسب اندام در سال 2022
به هر دلیلی، هفت ساعت خوابیدن به من احساس سبکی و سرحالی می‌دهد، اما اگر از هر طرف، به شش یا هشت ساعت منحرف شوم، متوجه تفاوت می‌شوم. تا زمانی که یک قهوه ننوشم احساس بی حالی و بی حالی می کنم.

 

 

 

 

درست مانند انتخاب زمان برای تنظیم زنگ ساعت، تصمیم گیری در مورد مدت زمان خواب نیز انتخابی است که باید بر اساس شرایط شخصی انجام دهید.

چقدر در روز فعال هستید؟ شما چند سال دارید؟ چی میخوری؟ مهمتر از همه، چه احساسی درست است؟ بدن شما به شما خواهد گفت که چه زمانی به آن نقطه شیرین خواب برخورد کرده اید.





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: