نوشته شده توسط : aram

به طور منظم دوباره وصل شوید

پیام کوتاه و تماس 24 ساعته یک عادت سالم نیست، اما لمس کردن پایه برای یک رابطه عاشقانه عالی است. برای دوستان و خانواده، لازم نیست هر روز پیامی بفرستید، اما ارتباط دوره ای به شما فرصتی می دهد تا زندگی خود را به اشتراک بگذارید.اخبار داخلی و بین المللی 

56. کارهای خانه را با هم انجام دهید

برای زوج‌ها، کار کردن در خانه با هم مانع از احساس رنجش یک طرف نسبت به دیگری می‌شود. یک مطالعه در سال 2007 نشان داد که 62٪ از زوج ها معتقدند که به اشتراک گذاشتن کارهای خانه منجر به یک شراکت موفق می شود.

57. برای دراز کشیدن زمان بگذارید

تماس فیزیکی بر احساس شما نسبت به طرف مقابلتان تأثیر می گذارد. عمل در آغوش گرفتن باعث می شود بدن اکسی توسین ترشح کند، هورمونی که مسئول پیوند است. در آغوش گرفتن همچنین باعث ترشح اکسی توسین می شود، بنابراین این عادت سالم برای روابط غیر عاشقانه نیز صدق می کند.

58. به آنها بگویید چه چیزی را در مورد آنها دوست دارید

گفتن «دوستت دارم» عالی است، اما گاهی اوقات خوب است که این احساسات را با چند مثال تأیید کنیم. به دوستان و شریک زندگی خود اجازه دهید بدانند چه ویژگی های خاصی را در مورد آنها دوست دارید. این افزایش اعتماد به نفس به آن‌ها کمک می‌کند تا از هر طوفانی که سر راهشان می‌آید عبور کنند.تعریف اصطلاحات فنی

59. توجه کنید

پرسیدن سوالات متفکرانه و پاسخ دادن ممکن است عقل سلیم به نظر برسد، اما بسیاری از دوستان، خانواده و روابط عاشقانه فاقد توجه هستند. عمیق گوش کن ارتباط چشمی برقرار کن. هنگامی که یکی از عزیزان با شما صحبت می کند، باید احساس کند که توجه بی نظیر شما را به خود جلب کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : aram

چگونه خودکنترلی داشته باشیم و استاد زندگی خود باشیم :

مطمئناً خودکنترلی در روانشناسی کودک جدیدی نیست. مدتی است که وجود داشته است، اما همچنان دانشمندان را مجذوب خود می کند. بارها و بارها ثابت می‌کند که یک ستاره واقعی است—برای کسانی که می‌توانند با موفقیت آن را تمرین کنند، مزایای زیادی به همراه دارد.مجله ایران کید

مطالعه پشت سر هم تایید می‌کند که اگر راهی برای تقویت خودکنترلی خود پیدا کنیم، زندگی‌مان بسیار بهتر می‌شود - ما سالم‌تر می‌خوریم، ورزش می‌کنیم، بیش از حد خرج نمی‌کنیم، زیاد می‌نوشیم یا در هر چیزی که برایمان مضر است زیاده روی نمی‌کنیم. ما می‌توانیم خیلی راحت‌تر به اهداف خود برسیم و موفقیت دیگر یک واهی دوردست نخواهد بود.

به بیان ساده، اگر بدانید که چگونه وسوسه‌ها، احساسات و رفتارهای خود را کنترل کنید، همانطور که شکسپیر سال‌ها پیش اشاره کرد، جهان صدف شما خواهد شد.

در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به اینکه چگونه خودکنترلی کار می کند و چگونه خود کنترلی داشته باشید تا زندگی مورد نظر خود را داشته باشید.

چرا خودکنترلی مهم است

از زمان آزمایش مارشملو، خودکنترلی در بسیاری از مطالعات دیگر نقش اصلی را داشته است و به طور کلی به تبلیغات خود ادامه می دهد. کنترل تکانه برای کسانی که می توانند آن را به خوبی تمرین کنند، مزایای زیادی می دهد.

خودکنترلی دوست صمیمی با دستیابی به هدف، سلامت روحی و جسمی، و بسیاری از بخش های مهم دیگر زندگی مانند روابط، تحصیلات، ورزش، شغل و عزت نفس است. به زبان ساده، قدرت اراده برای چشم‌اندازی به هر نوع موفقیتی ضروری است. بهترین بازیهای استراتژیک آیفون

به اندازه کافی جالب توجه است که طبق نظرسنجی استرس در آمریکا انجمن روانشناسی آمریکا در سال 2011 ، 27 درصد از پاسخ دهندگان خاطرنشان کردند که فقدان اراده مهمترین مانع برای تغییر است.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()